آموزش

کدام تکنیک نقاشی مناسب من است؟

اینکه ما چه تکنیکی رو شروع کنیم بستگی به این داره که به چه چیزی علاقمند هستیم البته هر تکنیک ویژگی‌های خودش رو داره  بعضی از تکنیک‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شوند و بعضی از تکنیک‌ها سرعت اجرای کندتری دارند. دونستن ویژگی های هر تکنیک به شما کمک میکنه تا در شروع انتخاب بهتری داشته باشید البته که گاهی هم صرفا شناخت این ویژگیها کافی نیست و باید هرکدام را تجربه کرد و در نهایت بر اساس علاقه و شناخت در طول مسیر هنری یک یا دو تکنیک را برای حرفه ای شدن اتخاب کرد.

در این جا ویژگیهای چند تکنیک رو براتون میذارم و اگر سوالی بود نظزاتتون رو زیر همین مطلب قرار دهید.

 

تکنیک پاستل گچی: یکی از تکنیک‌هایی هستش که سرعت اجرای بسیار بالایی داره و همین امر موجب جذابیت بیشتر این تکنیک شده و از طرفی این قابلیت را داره که با توجه به سرعت بالا در سایزهای خیلی بزرگ نقاشی کرد این تکنیک چون با گچ ارتباط دازه سرعت اجرا بالاتره و در سایزهای کوچک آوردن جزئیات کمتر قابل اجرا می‌باشد. ضمن اینکه در تکنیک پاستل لازم است تا هنرجو پایه طراحی قوی‌تری داشته باشد و لذا بهتر است قبل یا همزمان با شروع این تکنیک در دوره‌های طراحی مجزا ثبت نام کند.

تکنیک مداد رنگی: یک تکنیک زمانبر هست اما تکنیک بسیار تمیزی هست و این قابلیت را دارد که شما با خودتون هر جایی این نقاشی رو با مداد رنگی انجام بدید و به خاطر نوک کوچک مداد رنگی می‌توان کارهای با جزئیات بسیار بالا و در سبک هایپر رئال و رئال انجام داد و به خاطر کوچکی نوک مداد این قابلیت را دارد که در سایزهای خیلی کوچک هم نقاشی اجرا کرد نتیجه خروجی این تکنیک بسیار شفاف است و و با توجه به ویژگی‌هایی که گفته شد نیاز به افرادی دارد که صبور باشند همینطور کمک می‌کند که افراد در اجرای این کار هنری صبورتر شوند. برای این دوره آموزشی ظراخی مختصر داخل خود دوره گفته شده و برای شروع کافیه و نیاز به هیج  گونه آموزش قبلی ندارید.

تکتیک مداد: در این روش صرفا با یک مداد و یادگیری اولیه طراحی میتونید هر طرحی رو اجرا کنید و با حداقل لوازم شروع کنید.

 

تمامی آموزش ها برای هنردوستان عزیز بالای ۱۲ سال با هر سطحیُ از داخل سایت و در قسمت دوره ها قابل خریداری است.

برای راهنمایی بیشتر میتونید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *